Przejdź do treści

Praca w Komisji przetargowej. Szkolenie dla pracowników jednostek zamawiających

Większość pracowników jednostek zamawiających ma okazje wykonywać zadania służbowe podczas pracy w komisji przetargowej. Niestety bardzo często nie posiadają pełnej wiedzy na temat zasad funkcjonowania komisji przetargowej, zasad własnej odpowiedzialności za wykonywane w ramach komisji czynności a nawet uprawnieniach jakie rodzi pełnienie tej funkcji. Staramy się przybliżyć tę problematykę podczas szkolenia dla pracowników jednostek zamawiających – Praca w komisji przetargowej.

Zapraszamy także do zapoznania się z omówieniem tej problematyki na blogu Kancelarii

1.Kierownik zamawiającego, osoby biorące udział w przygotowaniu postępowania, członkowie komisji przetargowej, tzw. inne osoby, czyli kto jest kim w zamówieniach publicznych.
2.Kierownik zamawiającego i osoba upoważniona do wykonywania czynności zastrzeżonych dla kierownika
a) Czynność udzielenia upoważnieniab
b) Podział odpowiedzialności
c) Rola osoby upoważnionej i zakres upoważnienia
d) Relacja pomiędzy kierownikiem a osobą upoważnioną
3.Po co nam komisja przetargowa?
a) Powołanie komisji – obowiązek czy dobra wola?
b) Czy muszę przyjąć powołanie na członka komisji przetargowej?
c) Kto nie może być członkiem komisji przetargowej?
d) Zakres odpowiedzialności komisji przetargowej oraz jej członków
e) Postępowanie prowadzone bez powołania komisji przetargowej
– Zasady prowadzenia postępowania
– Sposób wykonywania czynności w postępowaniu
– Odpowiedzialność osoby prowadzącej postępowanie oraz kierownika zamawiającego
4.Konflikt interesów, karalność, oświadczenia, czyli kto nie może wykonywać czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia
a) Przesłanki istnienia konfliktu interesów
b) Wcześniejsze skazanie
c) Zasady i terminy składania oświadczeń
d) Konsekwencje zaniechania złożenia oświadczenia lub zatajenia prawdy – skutki dla postępowania oraz osoby, której oświadczenie dotyczy
e) Zasady odpowiedzialności
5.Praktyka pracy komisji przetargowej
a) Nieobecność członka komisji
b) Podejmowanie decyzji i formułowanie stanowisk
c) Zmiany składu komisji i całkiem nowa komisja w postępowaniu
d) Zasięganie opinii biegłych
e) Odmowa wykonania czynności przez członka komisji
f) Zakończenie postępowania
g) Czynności nowe i powtórzone

Szkolenie realizowane jest w formule szkolenia zamkniętego, a więc realizowanego na potrzeby pracowników konkretnej jednostki. Szkolenie możemy zrealizować na miejscu u Ciebie w jednostce lub w innej wybranej lokalizacji. Pozwala to na dostosowanie programu do rzeczywistych problemów i potrzeb klienta, prowadzący ma możliwość omówienia oczekiwań dotyczących zakresu i formy szkolenia bezpośrednio z klientem. Uczestnicy szkolenia otrzymują zaś unikatową możliwość uzyskania odpowiedzi na swoje wątpliwości w zamkniętym gronie pracowników swojej instytucji. Czas trwania szkolenia jest dostosowywany do konkretnych potrzeb zamawiającego.

    (wymagane)

    Informacja na temat danych osobowych